Hlasovanie o Zlatého Slávika 2010 bude prebiehať od 13. októbra do 11. novembra 2010. Svoje minuloročné prvenstvo v hlavných kategóriách budú obhajovať Peter Cmorik, Zuzana Smatanová a skupina Desmod. Televízny prenos odvysiela televízia Markíza zo Starej Tržnice v Bratislave v piatok 26. novembra. Jednou z noviniek tohtoročného priameho prenosu budú dve scény, pričom jedna scéna bude „open air“ pre fanúšikov na námestí pred tržnicou. Počas deväťdesiat minút vystúpi na dvoch scénach viac ako päťdesiat účinkujúcich. Členovia organizačného tímu zatiaľ neprezradili mená moderátorov. \"Sú to veľmi zaujímave osobnosti, ešte si to chvíľu necháme pre seba“, prezradil Pavol Danišovič z Produkčného domu Forza.
Od vlaňajšieho ročníka sú upravené podmienky hlasovania v sólových kategóriách speváka a speváčky, podľa ktorých do kategórií spevák môže byť zaradený spevák, ktorý je sólovým interpretom. V prípade, že ide o člena kapely, do hlasovania bude zaradený, ak v tomto kalendárnom roku vydal sólový projekt, ktorý má minimálne osem piesní. Zahlasovať o Zlatého Slávika 2010 bude možné prostredníctvom hlasovacích kupónov uverejnených v denníku Nový Čas, Nový Čas Nedeľa, týždenníku Život, v mesačníkoch IN, Kam do mesta a prostredníctvom korešpondenčných lístkov . Aj v tomto ročníku prebieha paralelne hlasovanie na stránkach www.forza.sk, www.azet.sk/slavik a SMS hlasovanie, ktoré končí 11. novembra, hlasujúci majú možnosť dohlasovať za svojich „favoritov“ aj počas živého prenosu 26. novembra. Ďalšími novinkami tohtoročného Slávika je možnosť sa zapojiť do tipovania na absolútneho Slávika 2010 prostredníctvom www.tipsport.sk a hlasovanie o najlepšiu web stránku interpreta/kapely na www.azet.sk/slavik
Počítanie hlasov z hlasovacích kupónov a ich následné zrátanie s SMS hlasmi realizuje špecializovaná počítačová firma pod dohľadom notára. Ten overí správnosť výsledkov a v zapečatenej obálke ich odovzdá štatutárnemu zástupcovi organizátorov.
Počas galavečera sa verejnosť dozvie meno výhercu dynamického sedanu Chevrolet Cruze s ročným poistením od poisťovne Groupama, ktorý bude vyžrebovaný spomedzi „kupónových“ hlasujúcich, hlasujúcich cez SMS a hlasujúcich cez internet.
-------------------------------------------------
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni reklamní partneri: Prvá stavebná sporiteľňa, HERSTEK
Hlavní reklamní partneri: TIPSPORT SK, Chevrolet, Groupama poisťovňa, AquaCity Poprad, Anmima, Kontio
Reklamní partneri: Hotel Avance, Hollywood classic entertainment, Euro pumps tech, BKIS, Tauris, InetPro
Mediálni partneri: Rádio Expres, Pokec, Nový Čas, Kam do mesta, Boomerang, SITA, euroAWK
0